ROJINNN2747-- bebeğimi düşürmek istemiyorum kızlar yardım edin ne demek. Bunu buraya yazana kadar çoktan acilde olman lazımdı ya yapmayın Allah aşkına kimden ne yardımı bekliyorsun burda bu konuda. Birinin çıkıp kanama olur ya boşver geçer diyip içini rahatlatıp oturmayı bekliyorsan yanlış, kaçıncı haftada olursan ol taze kan geldiyse ve cidden bebeğini kaybetmek istemiyorsan geç kalmadan uç hastaneye. Acilde bakarlar önemli bi şey değildir inşallah