funnymummy Zezeeeyyldrm zamanında ablamlar orda polis olarak görev yapıp lojmanda kalmıştı TOKİ yapmış emniyete devretmiş çok güzeldi o zaman emniyetin hemen arkasındaydı zaten ama şuanki durumu nedir bilmem 10 yıl önceydi bu söylediğim
Sg40_ Zezeeeyyldrm ilk doğu mu lojman puanı ne kadar başvurun neden çıkmasın asker bizde çok aradik ev sahipleri uçmuş yani en mantıklı di lojman bize çıktı hayırlısı bakalım
Zezeeeyyldrm Sg40_ yok eşim ilk doğu görevini yapmış mazeret atamasıyla Bingöl tercih ettik lojman fiyatları da yüksek denildi sanki
Sg40_ Zezeeeyyldrm hayırlısı olsun askeriye fiyat uygun ama kömür parası pahalı bir yıllık aliolar polisler de nasıl bilmiyorum
Zezeeeyyldrm funnymummy yok lojmanlar çok güzelmiş ama işte lojman denilince çok uygun gelir akla sanırım bingölün öyle değilmiş baya pahalıymış dışardaki evlerle aynı fiyatmış hemen hemen bende emin olmak için orda kalana sormak istiyorum bilemedim