Bbsozlm canım şöyle söyliyim sana ben çok kafama taktım ve dedim ki geçen ay bebek düşünerek yapmayacam demiştim hiç kafama takmadım ama adet günü gelince çok kafama takıyodum yine olmayacak falan sonra içime doğdu ben dedim olacağım falan hatta post açmıştım olmuyor olmuyor diye adetim den 10 gün geçti ve öğrendim ümidi kesme ama kafana da takma o niyetle yapma canım daha nasıl anlatayım ki biliyorum takma demekle olmuyor ama bende öyleydim