3 yaşında bir oğlum var doğduktan 1 ay sonra kolik oldu 3 ay felan gece gündüz hastanede geçti günlerim.. Millet ise ben bir bardak kola veya kahve içmişim diye 3 ay boyunca hep SENİN YÜZÜNDEN kolik bu bebek dediler neymiş hamileyken bunları içmişim(fazla değil 1 bardak sadece) size sorum şu şimdi 22 haftalık gebeyim bir kaç gündür günde bi bardak kahve içiyorum. Kahve veya kola anne karnındaki çocuğun kolik doğmasını tetikler mi? Henüz doktor kontrolüme 3 hafta var bu soruyu internetten araştırınca aradığım cevabı bulamıyorum.. bilgisi olan beni aydınlatabilir mi?