hilaleee Kızlar 6 gün önce benden pembe kan geldi adetime 2 gün vardı. Şimdi adetim 2 gün geçti diyelim çünkü 2 gün ileri atsa adet tarihim 2 gün geçmiş olur. Sizce yerleşme olabilir mi ? Bu ay rahim filmi çekilmiştim.