Selam kızlaaaaar…🌸
12 mayıs perşembe günü çatı muayenesi için kontrole gitmiştim 38+1 haftalıktık. Çatımın dar olması sebebiyle sezaryen olmam gerektiğini söyledi doktorum ama yinede istersem normal deneyebileceğimi fakat riskeleri olabileceğini söyledi hiç riske atmak istemedim ve 16 mayıs pazartesi günü için anlaştık. 16.30’ta yatışım yapıldı. Yarım saat sonra önlük verdiler giymem için sonrasında damar yolu açıldı, tansiyona bakıldı, nst’ye bağlandım ve artık hazır sayılırdım. Ameliyathane’ye indirildim. Burada yazılanlardan dolayı belden yapılacak olan iğneden çok korkuyordum ve sürekli ağladım dr ve anestezi uzmanı gelene kadar. Hiç korktuğum gibi değilmiş anestezi uzmanı 40-45 yaşlarında bir adamdı ona korktuğumu ve çok heyecanlandığımı söyledim sakın korkma emin ol bana dua edeceksin dedi tamda dediği gibi oldu her aşamayı bana anlattı iğneyi yaparken ve sinek ısırığından fazla birşey hissetmedim iğneyi yaptıktan sonra hemen ayaklarımı uzatmamı yavaş yavaş ısınacağını söyledi. Bu arada ben sürekli ayaklarımı kıpırdatıyordum uyuşup uyuşmadığını anlamak için 😂😂 bu arada hemşireler geldi bacaklarımı kaldırdılar ve kasıklarımdan bileklerime kadar soğuk birşey sürdüler onlara bacaklarıma birşey sürüyorsunuz hissediyorum dedim onlarda acı kontrolü yapacağız merak etme dediler sonra hemşire sondayı taktık hissettin mi dedi hiçbirşey hissetmemiştim vee artık ameliyat başlamıştı 🥰 18.45’te ameliyathaneye indim 19.01’fe ameliyat başladı ve 19.08’de kızımın sesini duydum o an o kadar güzel ve özeldi ki kızımı temizleyip hemen yanağıma koydular kokusu o kadar güzeldi ki dünyaya bedel 🌸 bu arada başımda beni sakinleştiren ve her aşamayı anlatan bir hemşire vardı sürekli elimi tuttu ameliyat esnasında kızımı İlk kontrolleri için yenidoğan uzmanın yanına götürdüler bebeği çıkartırlarken göğüs kafesime hafif bir baskı dışında birşey hissetmedim. Dikiş işlemi 25 dk kadar sürdü 19.45’te ameliyat bitmişti odaya çıktım. 6 saat sonra ilk yürüyüş için ayağa kalktım ama korktuğum kadar ağrım olmadı bol bol yürüdükçe ağrılarım azaldı. Kanama kontrolü için saat başı hemşireler geldi karnıma hafif bastırdılar ama ağrı acı olmadı kum torbası gibi birşey koymadılar. Bu arada göğüs uçlarım küçük olduğu için kızım emmemedi silikon göğüs ucuyla emebildi birtek bugün 52 günlük olduk hala silikon ile emiyor. İlk 10 gün yatıp kalkarken zorlandım dikişlerim acıdı fakat 10 günden sonra ağrı sızı yok denilecek kadar azaldı. Merak ettiğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz unuttuğum şeylerde olabilir 😂🤷🏼♀️