mom130 https://www.hizliresim.com/dx2swmx Son ilişkimin üzerinden 16 gün geçti. Eğer gebelik varsa bu kadar silik çıkması normal mi? Daha koyu olması gerekmez mi? İdrarımı tutmadım öyle aklıma geldi yaptım testi hemen silik çıktı çizgisi. Gittikçe koyulaştı.
ErhanKubra mom130 teste göre hamilesin canım tabi doğru sonucu kan değeri belirliyor inşallah hayırlısı ile Rabbim nasip eder canım 🤲
mom130 Zey1411 normal kaset test. En son pazartesi yapmıştım aynı markayla negatifti. Biraz karışık benimki. Ben rahim filmi çektirdim. 15 gün sonra tekrar adet oldum. Sonra olmadım. Son adete göre yarın olmam lazım işte.
Sevzell Canım benimde seninli kadar olmasada diğerine göre biraz daha silikti sen biraz daha bekle sonra kan testi ver çünkü erken verirsen değerlerin düşük çıkar ve hamileysende negatif görünebilir
Zey1411 mom130 mom130 hayırlısıyla inşallah.silik çizgi bile varsa genelde pozitif hayırlı haberlerını bekliyoruz 🙏
Sevzell mom130 koyu olması için demedim canım erken gebelik büyük ihtimalle bence bence hamilesin biraz 1 hafta sonra kan testi ver bence allah gönlüne göre versin ❤️
mom130 Sevzell var tabi. Nasıl aciyorlar. Sürekli ağrıyor göğsüm. Kasıklarıma ağrı giriyor. Ben reglyle aynı diye onlara çok takılmıyordum artık.