Cunponannesi88 canımm korkulcak hıc bır sey yokmusss inan bende senin kadar korkuyodum ve o anın ttadını cıkarmıcaö dıede uzuluyordum hiç bir sekılde ne sırtınızdan yapılan agrı nede damar yolu hiç bir sekılde acı yok amelıyattada hıc bır sekılde yok baskı acıyor yok sole yok böle acı hıssettım dıyenler oluyordu bende kesınlıkle yok aksıne basımdakı asıstan herseyınj tek tek anlattı ve yasadım cok guzel dıygu en son bebegını verıyoruz dedı ve kucagımdaydı kendını kasma kesınlık rahat bırak vee gercektn tadını cıkar o anın ıstesende geri gelmıyor yururlen sadece agrılarım oluyor o kadar ılk yurıyuste eşim ile kalktım ama dıerlerını hep gayret edıp kendım kalkmaya calıstm sımdı lovoba ıgtıyacımı bıle tek basıma görebılıyorum nasıpse yarın sabah cıkıcam sımdıden allah kurtarsın sag selametle ınsallah🥰🙏