Leylasezgin Merhaba kızlar bugün sağlık ocağına gittim tetanoz aşısı ile ilgili konuştuk ikiz gebelik olduğunu söyledim ikiz gebeliklerde yapmıyoruz doktoruna danış eğer doktor yaptır derse yapalım bunu yaşayan var mı ?
Mucizeana Leylasezgin 3 gün önce yaptırdım ilk dozunu 21 haftalık ikizlere gebeyim doktorum da ısrarla önermişti sakın yaptırmamazlık yapma demişti.
BarBeyzazer Bende ikiz gebeyim 21. Haftada aradı ebe gel aşını yapalım diye yaptırdım 26 da ikinciyi yaptırdım hiç yapılmaz diye bişey duymadım 🤔
Leylasezgin BarBeyzazer ya bende şaşırdım ne alaka yani bakalım bir doktoruma sorucam o ne diyor ona göre hareket edicem artık canım
arastiran_anne Tetanoz aşısı ile gebeliğin tekiz ya da ikiz olmasının bir ilgisi yok.24 ve 28. haftalarda aşılarınızı yaptırabilirsiniz. Gebelikle ilgili yararlı bilgiler için; https://www.instagram.com/arastiran.anne/
deletedmom6295 Leylasezgin riskli gebeliklerde aşıyı yapmaktan imtina edebiliyorlar. doktorunuza danışmanızda fayda var
Ozge1692 Benim kuzenim ikizlere hamileydi sağlık ocağı vurmayalım dedi doktor ısrarla vurdur dedi vurdurdu ve o gün doğum yaptı 6 aylık 1 kg bile yoktu fındıklarım prematüre doğdulae şu an çok sağlıklılar ama iyi araştırmak lazım kızlar