Ecceee Cigdem16 benim de göğüs ucum küçük ama kahverengi kısmı komple aldıkları için sorun olmaz diye düşünüyordum..korktum şimdi 🥺
kxbx Cigdem16 benimde aynı meme uçlarım ilk iki gün sütüm olduğu halde pompayla sağdım verdim ek olarak enjektörle mama takviyesi yaptım yine emmeyince silikon uç aldım şuan on günlüğüz gayet sütümde geliyor bebeğimde emiyor ara ara onu da bıraktırmaya çalışıyorum
mirage333 Cigdem16 goğüs ucu cıkarıcılar var onlardan alabilirsiniz. Birde silikon gogüs uçları var diye biliyorum. Benimde şuan gögüs ucum yokta dogumdada çikmazsa diye arastırmıstım
Bbsb Biberon basligiyla deneyin sutunuz geliosa rahat ceker ama sut yoksa once elektrikli pompayla getirin sutu sik sik sagarak 1ayda alisti kizim cekmeyi cene kaslari kuvvetlenince. biberon ucunu biraktik sonra allah yardm etsn zor bi donem