gulden1105 Kızlar bu sıcaklarda benim içim çok yanıyor ne içsem rahatlayamıyorum sizler ne içiyorsunuz😍
Ogretmen_Anne_ gulden1105 soda içiyorum ve soğuk kahveye sardım bu aralar sütle yapıyorum çok güzel oluyor ❤️
elaanrtel Gündüzleri bol sütlü soğuk kahve içiyorum bide ayaklarımın şişliği falan gitsin diye buzlu suya ayaklarımı koyuyorum missss ☺️
Ogretmen_Anne_ gulden1105 yasak değil çok sık tüketilmemesi gereken bir şey ❤️ Ben gebeliğim boyunca nerdeyse hiç içmedim şu son bi haftadır içiyorum
Deletedmom7373700 gulden1105 sade soda. Buz gibi. Gözümü kapatıyorum kola içtiğimi hayal ederek içiyorum 😂 bide günlük 2.5 litre falan su içiyorum mutlaka soğuk
hukukcuanne_06 GoktugAlp Büyük konuşmak gibi olmasın da bir dahaki gebelik niyetimde planlama yapıyım diyorum ya ne bulantısı yaza gelsin ne sonu yaza gelsin zaten normalde de sıcaktan hareket edemezdim şimdi 32 haftalık halimle pandalara döndüm🥲
hukukcuanne_06 Sade soda en sevdiğim bazen limonlu su, süt. Ama şimdi canım ice tea istedi zor duruyorum🤣