Kızlar benim bebeğimde 23 günlük üşütmüş galiba temassız ateş ölçerle ölçüyorum alnının yanları 37,7 çıkıyor alnının ortası 36,8 çıkıyor göğsü 37,8 çıkıyor
Çok küçük çok korkuyorum uyumuyorum başında bekliyorum öğlen hastaneye götürdük kanına baktılar temiz çıktı çok şükür. Doktor dolven yazmış 0,5 ml kullan diye ama ben korktum colpol aldım onu verdim 0,5 olarak saat gece 1 de ama şimdi ölçüyorum dediğim gibi yukardaki ölçümler çıkıyor 😔😔 bakamıyorum diye çok üzülüyorum