Kubrabyrmm Arkadaşlar yok böyle bir baş ve ense ağrısı uykum var ama uyuyamıyorum vallaha napıcaz biz ilk aylar hormonlarını böyle
Sedaduru Kubrabyrmm geçmiş olsun kuzum tansiyonuna baktırdın mı?bu arada bende 9 haftalığım bende uyuyamıyorum bacaklarımda bir tuhaflık var tarif edemiyorum birde bebeğin olduğu yer ağrıyor.Her gün farklı bişiler oluyor bana sana da öyle mi?
Kubrabyrmm Sedaduru yok canım benim tiroid bezim çok çalıştığı İÇİN hap kullanıyorum benim ağrım o yüzden oluyor olabilir tansiyon aletim de yok malesef 😂 ben daha 7 haftalığım inşallah hızlı bir şekilde geçer ilk 3 ay 🥹🥹