Ebeanne97 Kizlarr 39+5 oldum ama hala sancım yok bu haftalarda yapmamı önerdiğiniz bisiler varmi hayirlisiyla kucağıma alsam
Ebeanne97 HEPAYNITAN-TANA2 evet ama kasıklarimda cok agrim var cati muayeneside yapmadi doktorum bu agri açıklık agrisimi bilemiyorum 😊