Aysunnn41 Kızlar 38+6 haftaligiz eşimle ilişkiye girdik kanamam oldu ama agrım yok henüz sizce doğum başlangıcı mı ?
Aysunnn41 Zehragniken gittik bisey çıkmadı acildeki ebe ilişkiden kaynaklı kanaman olmuş dedi açıklığın da yok dedi nst ye bağladı şancı falanda çıkmadı