Arkadaşlar ben adetime bı hafta kala erken gebelik testi yaptım 2.cızgı sılık cıktı hamıleyım zanetım emın olmak ıcın 3 gun sonra tekrar erken gebelik testi yaptım oda aynı sekıl sılık cıktı 2 gun sonra normal gebelik testi yaptım oda sılık cızgı cıktı kan testi verdım gebe degılsın dedıler 3 gun sonra adet oldum ama herzamankındenn az kanamam oldu 3 gun surdu normalde adetım 5 gun suruyo bıde adetım kahverengi dı arada kırmızı oluyordu rengı kafam karıştı mıde bulantısı var goguste hasasıyet var sıskınlık var boyle olan varsa yardımcı olabilir mı😔