Zeynepelizz ablamla konustum o da sezaryendi onun doktoru da ablama catin yukarida ve dar, normal olur ama cok zor demis. 2 cm acikligi da vardi ama hic sancisi yoktu ablam da suni istemiyorum diye sezaryen oldu. Benim durum cok daha baska 28.haftadan beri yalanci sancilarim da cikiyor, 1cm acilmam var, bebegin basi kanala inmeye baslamis ama doktorum daha da acilman olmaz dedi suyun gelir sancin olur Allah korusun bebek oksijensiz kalir acil sezaryene alinirsin dedi.. yani ne yapsam bilemiyorum. Esim de devlet hastanesine gitmrk istemiyor randevu yok cunku gelipte asistan yorum yapmasin diyor. Bayram ustu diye ozelde başkasına da gitmedik. :(( sezaryene gun aldik ama istemiyorum. Normal dogum belirtisi olarakta bi adet agrilarim oluyor.. cok karışık duygular icindeyim