Zaman inanılmaz hızlı ilerliyor.🌸Biz anneler hep kaygılarla ve endişelerle ilerliyoruz keseyi görecek miyim kalp atışını duyacak mıyım cinsiyeti ney ikili tarama sonucu detaylı ultrason derken gebelik boyu türlü çeşit psikolojiye duyguya giriyoruz. Annelik bambaşka bir duygu evlat oluyorsun torun oluyorsun kardeş oluyorsun eş oluyorsun ama annelik tarifsiz. Rabbim 2. Kez yaşamayı nasip etti bu duyguyu. İlk bebeğim yanımda değil ama kalbimde büyüyor. 10 ay boyunca verdiği yaşam mücadelesinde bana o kadar çok şey öğrettiki sabır etmeyi dik durmayı yıkılmamayı ve nefes alıyor olmanın ne kadar kıymetli olduğunu bir bebeğin ağlamasının ne kadar kıymetli olduğunu öğretti. Bizi eğitti ve ait olduğu yere cennetin en güzel yerine gitti. Hastalığın olmadığı sıkıntının olmadığı bir yerde bu düşünce bana iyi geliyor koşuyor oynuyor beni bizi görüyor. Kızımın Ölüm yıl dönümünden bir gün önce gördüm keseyi o zaman var olduğunu öğrendim içimdeki mucizeyi rabbim hediye gönderdi inşallah sağlıkla hayırla büyütmeyide nasip eder. Hep dua ediyorum tüm annelere ve anne adaylarına evlatlarıyla hiçbir şekilde sınanmasınlar sağlıkla ve hayırla büyütsünler diye.
Duygusal bir gün yaşıyorum içimi dökmek istedim elimizde var olan sağlığımız ve evlatlarımız için Allah’a her zaman şükür edelim.
Sağlıcakla kalın güzel anneler 🌸❤️