Arkadaslar merhaba ikili tarama testimi yaptirdim dusuk risk cikti fakat ben amniyosentez testini yaptirmak istiyorum medipol 11.000 TL fiyat verdi. Doktorum once devlet hastanesinde sansini deneyebilirsin dedi yaptiran var mi? Bilgilerinizi bekliyorum🤰🏻