Krgz23 he demi bende anlamadim gittim hastaneye bakmadilar bide 3lu taramam vardi neyin greviyse sen doktorsun ya doktor yanlisdi bende meden grev yapcaksinuz bi doktor bari calissin ilgilensin ya benin bebegimin sağlığı iyi degilse cok sinirledin gittim muayne olamadim bide 3lu vardi benim artik neyse kaldı