Yldzkpcc yediklerin zararlı şeyler değil ki ama faydası da yok.
Sigara, alkol, kola, az pişmiş et, sakatat, güzel yıkanmamış yeşillik çok tehlikeli
Ben 24 haftalık hamileyim 2 kere cips aşerdim ve yedim doktorum zararı yok aşırıya kaçmazsan ama faydası da yok dedi