Anneler merhaba 22 haftalığız normalde de baya hareketli ama göbeğimin üst be orta kısımlarında hareket ediyodu genelde iki üç gündür baya göbeğimin altında hissediyorum hareketlerini hiç yukarıda olmuyo normal mi sizce hareket ettiğinde bazen vajınamda da bi hareket oluyo anlık neden oluyo normal mi anlayamadım