SedaErgun16 ben sezeryan olacaktım gebelik şekerim vardı, 39. Haftada. Suyunuza falan hiç bakmayın, benim suyum hiç bir belirti olmadan bir anda oturup kalktığımda gelmişti 😊 37+4 tüm. Bebeğim kilolu olmadığı için doktorum normal deneyelim dedi. Akşam 6- sabah 4 sancı çektim, ama ne yazıkki oğlum gelmedi :)