ece_brk Kızlar baş ağrısı 12. Haftadayım geçmiyor uyutmuyor da ilaç da içmek istemiyorum nasıl geçebilir temiz hava da aldım , tansiyonum da normal 🥺
ipekveatlas ece_brk ah aah benimde o haftalarda başlayıp 18. haftalara kadae süründürüp öldürmeyen bi baş ağrım vardı ne yaptıysak geçmedi acillik olup serum yemedikçe kendime gelemedim.. tansiyon normalse tek sebebi hormonlar maalesef geçmesini beklşceksin. ben uyuyup uyanıyodum ağrı asla gecmiyodu günlerce kafanı duvara vurasım feliyodu haftam ilerleyince geçti
Eva11 ece_brk ben de 12. Haftadayım geçen hafta aynısı bende oldu başını bi şalla aşırı sıkı bağla sonra uyu iyi gelmişti bana
ece_brk ipekveatlas bende de öyle kafam dolmuş çatlayacak gibi valla geçmiyor 4 saat oldu sabaha kadar süründürecek bu ağrı 😢
ipekveatlas ece_brk acile git bi parol serumu takıyolar iyi geliyo. olmazsa duş al ıluk suyla ve karanlık bi odada yat başını tülbentle sık iyice