HilalYzmr ben hamile olduğumu bilmeden baya iş yapmıştım sorun olmadı ancak herkesin gebeliği özeldir yani öğrendikten sonra çok fazla dikkat ettim bu gibi şeylere yukarıdaki raflara uzanmadım kesinlikle sandalye bile bir kg meyve bile taşımadım taşıtmadılar nolur nolmaz diye mümkün mertebe normal hayatıma devam ettim ama bu gibi durumlara da ekstra öğrendikten sonra özen gösterdim siz de şüphe duyuyorsanız bunlara dikkat edebilirsiniz dediğim gibi herkesin gebeliği kendine özel yapma da yap da diyemeyiz ancak dikkat etmenizde fayda görüyorum