Busrakalperay benim doktorum aslında önermiyorum demişti normal doğum sonrası. Ama sezaryen olunca korse takabilirsin dedi. Kuzenime doktoru tak demişti mesela, o da takamadı sıcaktan vs. Bir arkadaşıma da doktor takma demiş, kasların kendi kendine toparlanması lazım diye.
Açıkçası sırf denemek için alacağım ben, en azından zarar gelmez. Göbeğin kalacağı varsa da en azından denedim derim