hulyadem-01 Gümüş kapağı kaç haftalıkta kullanmaya başlamalıyız kullanan var mı bilgilendirirse cok sevinirm 😏
Yavrumu-beklerken123 hulyadem-01 Doğumdan iki hafta önce başladım ilk günler göğüs ucum yara olur gibi oldu gümüş kapak kullanmaya devam ediyorum faydasını görüyorum
minnosveannesii Ben 36 haftalıkken başladım gündelik 1er saat taktım şuan 38+5 haftalıgim gündelik 2 saat takıyorum zaman yaklaştıkça takma süresini cogaltiyorum doğumdan sonra da sürekli takacam
Pineapplee minnosveannesii durduk yerde mi takmaya başladınız?? Ben doğumdan sonra hassas olursa takılıyor sanıyordum 🙈
minnosveannesii Pineapplee evet hem hassaslık için hemde fazla taktiginda sütun gelmesini sağlıyormuş