Nilsusakli Bugün stresli bir gün geçirdim biraz ağladım ve bebeğim hiç hareket etmedi nerdeyse sizce normal mi
4cocukannesi Nilsusakli evet strest ağlamak etkiliyor bende 29 haftalıgım zor günler geçiriyorum bide ikiz gebelik etkiliyor ama sizinki büyükmüş elinizi karnınıza koyup konuşun sizi rahatlatacak müzik v.s dinleyin benimkiler tepki veriyor mutlaka
Efemom2 Nilsusakli minik hareketler varsa panik yapma canım 32de benmde öyle oldu 2gün hatta en son doktora gittim korkup nst fln girdim herşey normal çıktı yerleri daraldıgı için yada pozisyonundan dolayıda olabilir arada korkutuyolar minnoşlar