Kızlar 😞 lütfen yardım edin.. Kontrolum haftaya salı ve 5 gün önce iki böbreğimdende stent takıldı şuanda sol kasığımda bir ağrı var sadece uzanınca geçiyor ayakta duramıyorum oturamıyorum!!😞 Stentin yerinden çıkmış olmasından korkuyorum, ve bol bol su içmeme rağmen idrara çıkamıyorum doğru düzgün.. Ve yanma oluyor.. Sizce salıyı beklemelimiyim?😞 Hafta sonu acillik olmak istemiyorum😟