annesinin_beybisi Peker tekme derken zaten hafif dokundurma gibi birşey oluyor öyle cok güçlü hareketler olmuyor onlar son zamanlarda oluyor. belki senin de tekme atıyordur ama sen tekme deyince daha farkli birsey diye düşünmüşsundur
annesinin_beybisi Peker ben de 10 kez attigini görmedim az hareketli bebeğim ama doktor gayet herseyi iyi dedi
csmaknc Peker Ben çok zayıfım onu anlamak çok kolay olmuyor 35 olduk daha yeni yeni ayak küçücük çıkıyor anlamaya başladım elini dirseğini falan hiç ayırt edemiyorum hatta