enbiannee Zllh35 7. Ayın içinde oluyor canım. Valla ben 7 aylık olduk diyorum soranlara 29 + 4 günlüğüm.
_Sahra 30 haftalık tam 7 aylık oluyor diye biliyorum 29+4 üz bende 7 aylık diyorum 3 gün kaldı sonuçta 30 un bitmesine
_Sahra Kızlar benim bebiş baş aşağı şuan haraketlerini vajinanın üstünde kasıklarda hissediyorum baş geliş olup böyle olan varmı aranızda ?
Aleynaa25 _Sahra ben28+3 üm bende hissediyorum bugün doktora gittim bebek aynı baş aşağıda benimkininde ama sormadım doktora inşallah iyi bişeydir
Naz0123 _Sahra bende 28 im 2 3 gündür tedirdgindim baya aşağıda hissediyorum Normal o zaman .bide hareketlerinde azaldı gibi sanki sizdede öyle oldu mu?
birmeleginannesiiii _Sahra bende de aynı şekilde. Geçen hafta doktora gittim bebek baş aşağı pozisyon almış. Zaten olması gereken buymuş her şey yolunda dedi ben de tedirgin olup uzun uzun sordum. O yüzden için rahat olsun 29+3 benim de☺️
_Sahra Aleynaa25 bu haftalarda baş aşağı dönmesi artık normal canım merak etme ayaklar aşağıda daha kötü oluyormuş diye biliyorum ayaklarıyla vurdukça cikicak gibi oluyormuş
minikmucizemmmmmmm Zllh35 29+6 olduğunda 7,buçuk bitmiş oluyor canım 27 den itibaren 7.ayda oluyoruz, bizde 29+3 üz 🙈
_Sahra Naz0123 benim için en haraketleri haftaları 26-27-28.ci haftalardi büyüdükçe yerleri daralıyor o yüzden eskisi kadar aktif olamıyorlar