Damla2100 Kizlar sancım var acile geldim nst sonrası Altan muayene oldum 2cm açılma varmış hastaneye sevk edildim lütfen dua edermisiniz😐
bsraaktan Bende 38+2 yim 1 cm vardı 2 gün önce eve geldim şimdi biraz daha baskı var ama sancım yok açılma devam ediyomudur acaba