aslhansrc1 Hanımlar 2 aydır kansızlıkla ugrasıyorum kan ilacımı sabah akşam kullandırıyor doktor ona ragman değerim 10.5 çıkmış ne yapamm gerekiyor şaşırdım bu durumu yaşayan var mı ?