Tugba1106 bende 25 yasindayim saclarima çok takintiliyim bilmiyorum neden kestirmek istememin sebebide Şırnak’ta yasiyorum ben cok sicak ancak oraya soguklar aralik ayikda yada ocakta gelir o da sonbahar gibi simdei 50 derece o yuzden kestirmek istiyorum kestirmiskende boyatsam diye düşünmüştüm