Papatya55_ 7 haftalık hamileyken muayene sırasında doktorum miyom fark etti küçük küçük var dedi . Ama hiç bir sorun olmaz çocuğu dedi . Memlekette de muayeneye gittiğim de doktor bir şey söylemedi ben sordum varmış büyümüş mü öyle mi kalmış zararı olur mu dedim . Gördüm ama sana söylemedim hiç bir zararı yok çünkü merak etme dedi . Bazen büyüyebiliyormş sezryn de alınıyrmş bazen de öyle kalıyor doğmdan sonra kendiliğinden yok olurmuş . O yüzden korkmayın yine de her gittiğinzde sorun