busey_42 Lavobaya gidiyorum gelip oturuyom tekrar geliyor bazen gidiyorum ama gelmiyor neden oluyor acaba. Bebek de tersti 31. Haftada gitmiştim en son 🤷. Birde göğüs ucumda bazen ıslaklık oluyor
Merveofs Tersse bebek daha çok baskı yapıyor dedi doktorum benim de 29.haftada tersti ayakları baskılar aşırı lavabo ihtiyacı hissedersin dedi gerçekten öyleydi sonra döndü. Şimdi de gerçi yine lavabo ihtiyacı çok da o zamanki kadar değil
busey_42 Merveofs aynen öyle ya benimde ilk başlarda vardı lavobaya gidiyordum durmadan bide şimdi oldu işte. Ondan da olabilir çünkü gidiyom lavobaya hiç bişey gelmiyor boş çıkıyom 🤣
Merveofs Aysekalkan valla ayaklar aşağıdaysa sık idrara çıkma, ayak-bacak-bel ağrıları had safhada oluyormuş ve deneyimle de sabit 😊 Dikkat et kuzum kendine, çok yorulmamaya çalış en azından
Aysekalkan Merveofs kaplumbağa 🐢 misali yıl zaten ah aha ben bir günde tüm evi dolanırken gim hım is yaparım son balkonum kaldı onuda akşam birde bir hatadır şişiyom ödem başladı cokda supriz olmadı hani 😭😭
Merveofs Aysekalkan offf o şişmeler fena cidden alyansımı güç bela çıkardım yapışmıştı resmen. Öyle bir iz yapmış ki doğal alyans var parmagimda su an 😄 Ayaklar falan berbat zaten bazen köfte gibi oluyorum