Kızlar selam. Oğlum 3 yaşında tirnak yeme sorunumuz var. Bugün sabah parmağım acıyor dedi çok yediği içindir diye düşündüm. Akşam işten geldim çocuğun tırnağından bileğine kadar baş parmağı komple sis ve sert. Hemen doktora götürdüm film çekildi sorun yok dolama olmuş dedi. Enfeksiyon için krem ve alerji ilacı verdi. Ama daha da şişiyor ve sertlesiyor. Sabaha daha kötü olursa tekrar götüreceğim . Ama evde tedavi olarak yapabileceğim birsey var mı yardımcı olabilir misiniz. Ağrı acı yok keyfi yerinde sadece dokunmamizi istemiyor