okb hastası değilim ama genelde takıntılı davrandığım durumlarda şunu yaparım : takıntılı davrandığım konu üzerinde yeterince düşündükten sonra başka şeylerle oyalanarim ,uyku saatlerinde ise düşünmeyi azaltmak için uyku meditasyonu dinlerim bende işe yariyor gereksiz kaygı ve takıntılarımdan bu şekilde siyriliyorum ama hastalık boyutu nasıldır bilmiyorum