7 aylık kızım var 10 gündür çok az idrar yapıyor mamasını suyunu eksik etmiyorum ama kaka yapmasa 1 bezle akşama kadar durur niye öyle oluyor acaba başına gelen var mı anneler çok huzursuz oldum bayram sonu kontrolümüz var zaten ama burayada yazmak istedim başına gelen varsa diye