4cocukannesi Kızlar başına gelen tecrübeli olan var mı acaba iki gündür vajinamda acı daha çok ağrı hissediyorum 29 haftalik ikiz gebeyim
Tupbebekile 4cocukannesi benimde ikiz ve bazen ayrılıyormuş gibi şiddetli ve çoğunlukla zonklama şeklinde ağrım oluyor. Doktorum ağrılar çok artınca alttan açıklık muanesi etti sorun yok dedi ama ağır geldiği için ağrıyıda normal karşıladı
elf0 4cocukannesi benim de o haftalardan beri ağrım var 34 haftalığız bebeklerden biri aşağıda o yüzden oluyomuş
Canselly Benim ikiz değil ama ben 2 haftadır yaşıyorum bunu ayakları aşağıda diye sanırım yatakta falan maffoluyorum
4cocukannesi Canselly doktor a gittiniz mi evet yatarken bir tarafa dönerken özellikle parça aliniyormus hissi size de oluyor mu
4cocukannesi elf0 evet daha önce de söylemişti doktor bebeklerden biri asagidaymis erken doğum olabilir demişti bu yüzden korkuyorum daha çok erken 🥺🥺🥺
elf0 4cocukannesi İnşaAllah ben de öyle diyodum 36 yı bekliyoruz şimdi hayırlısıyla sağlıkla doğururuz İnşaAllah 🙏🏻🙏🏻