Koltuklarımı sildim biri kurudu sıkıntı olmadı ama diğeri kurumadı ve kurumayınca nemli bez gibi kötü kokuyo neyle silsem tekrar geçer kurumasını beklesem geçer mi acaba ya trazbonun havası yüzünden kurumadı. Biri kuruyup diğeri nasıl kurumadı demeyin birer gün ara ile sildim ilkini sildiğim gün hava çok güzeldi o yüzden çabuk kurudu of ya bayram da geldi napsam ki 😞