Benimde bat 16 Temmuz. İki ay önce ilk denememizde bir hafta gecikti kan verdim ve iki saat içinde adet oldum 🥹 geçen ay adetim beklediğimden 3 gün önce geldi hatta hazırlıksız yakalandım hiç bu denli erken gelmemişti. Bide bir hafta önceden göğüslerime dokunamıyordum geçen ay. 2 yıllık evliyim ama 4 yıldır nerdeyse göğüz hassasiyetim hiç olmuyordu. Şimdi de 4 gün var adetime ve adet öncesi sadece soda ile geçen gıcık bi mide ağrım da var. Bide 10-11 temmuzda yumurtlama testi yaptım ikisinde de iki çizgiyi gördüm. Aynı testi bugün tekrarlasam hamilelik hakkında bi fikir verir mi sizce? Ay tatile de gitçem adet olmak da istemiyorum geciktirici de kullanmadım 😂 hamile olmak istiyorum ya! Bizim daha 4. Denememiz ama tabi biraz umutsuzluğa da kapılıyorum. Çok uzun yazdım neyse, yumurtlama testleri hamilelik hakkında bi bilgi verir mi sizce, tekrar yapayım mı? Yapsam pozitif çıksa ne anlama gelir?