18 martta başımdan çok acı olaylar geçti. Korunurken hamile kaldım regl günümü takip etmiyordum korunuyoruz diye ve 8 yaşında da bir oğlum var hani hiç dusunmuyorduk. Tahminen adetten bi on gün sonra artık suphelenmeye basladim bu tarihlerde olmuyordum diye test yaptım pozitif çıktı. Şoka girdim kendime gelemedim hani belki bir ihtimal diye yapmıştım ama idrari damlatir damlatmaz pozitif oldu öğrendiğimde beta 23 binlerdeydi. İlk kontrole gittim 8+6 olmasi gerekiyordu ama Dr 6 +2 gibi dedi o an içimi bi huzursuzluk kapladi ama bana olabilir sen 1 ay sonra 2 li teste gel dedi ve ben 12 haftalikken yani normal adet tarihime göre gittim ve bebegimin 8 haftalikken kalbinin durdugunu ogrendim. Hamileligimse felaket geciyordu benim koku hassasiyeti hat safhadaydi sıfır enerji vs. O gün benim hayatimin en zor günü oldu ve o gün eşimde oğlumda yanimdaydi herseye şahit oldular malesef oglumun okulu tatile girdigi için o da gelmisti. 3 ay korunma verdi Dr. Ve 18 haziranda o vakit doldu simdi hayirlisini dilemekten rabbimin mukafatini beklemekten başka hicbirsey gelmiyor elimizden. Diyecegim o ki herseyin gercekten bir zamanı var . Pozitif olmak , Allah’a inanmak ve güvenmek hayirli zamanda hayirlisini istemek ve gerisini ona birakmak gerekiyor. Insallah tüm kadınlar annelik duygusunu tadar . Buradaki arkadaslarima da söylemek istiyorum bu ay olmadı ya da diğer ay da sakın ümitsizliğe kapılma senin için en doğru zamanı Allah biliyor ve sen ne kadar sabredip dua edersen sana en güzelini veriyor. Bu ay güzel haber alalım insallah bende sizinle bekliyor olacağım ❤