Berna6802 13 haftalik hamileyim.Bugun rontgende doktor bebegin ters durdugunu soyledi. Risk yok ama duzelmezse mecburen sezeryan dogum olur dedi . Fikrinizi alabilir miyim?
Baliminannesii Berna6802 daha 13 haftalık canım 😀😀bebek anne karnında her pozisyona giriyor merak etme döner durur korkma doktorun abartmış
Ezgiiss Berna6802 bin defa şekil değiştirir bu haftada korkma 😁 benim de hep ters 25. Haftadayım ama hala BİLe kesin ters gelecek diye bir şey yok
enbiannee Berna6802 yani daha bu haftada doğum için fikir üretmesi cok şaşırtıcı. Sürekli dönecek yer degistiricek hep aynı pozisyonda kalmayacak 🤗 Gereksiz moral bozmuş bence.
Arzu7439 13 hafta için çok erken bi bilgi değil mi ya. 13. Haftadayken cinsiyet belli olmuyor, elleri ayakları bile belli olmuyor, doğum şekli nasıl belli oluyo anlamadım. 🤨
Canpolat Berna6802 zaten 13 haftalık bebek ters durur baş aşşağı pek durmuyorlar olması gereken ters şuan zaten 😀 yani cinsiyeti bile tam belli olmayan bir canlı için çok erken karar bu benim 20 haftaya kadar döndü durdu heryerin ölçüsünü aldı 20 den bu yana (şuan 32 haftalık) baş aşşağı duruyor inşallah da bu saatten sonra değişmez diye dua ediyorum 😀 düşünmeyin bunları şuan suda yüzen balık misali heryere döner o asıl bebeğiniz büyüdükçe ve yeri daraldıkça dönmesi zorlaştıkça Yani 35 den sonrası önemli hatta son anda sancı ile dönen bile var.Stres yapıp bebeğinize bunu yansıtmayın .