aresinannesi1 aresinannesi1 aresinannesi1 ve kadın ilk ifadesinde diyor ki beni korumak İçin yaptı kocası ölen kadın bile bunu düşünüyorken sizin yaptığınız bu yorumlar fazla acımasızca değil mi