anne96 Vallahi billlahi az önce tam da bunu anlatıyordum eşime. Yahu ben eşimle oldu ki dışarıda kavga ettim dünyanın binbir türlü hali var, ola ki kavga ettik ( Allah korusun ) Birbirimizi ittik kaktık, ben dışarıdan yardım istemiyorsam kimsenin gelip bıçakla eşimi öldürmeye hakkı yok! Gel ayır, uzaklaştır eyvallah. Bana el kaldırıyorsa gelin bir temiz dövün de. Bıçakla kalbe darbe nedir? Bacağına niye saplamadı , ayağına, koluna ya da? Yardım isteyen yok, bir şey yok bıçağı çıkart öldür e olur mu? Bıçak da Kadir’e ait, üstünden çıkartıyor. Zaten o yüzden ceza aldı