Mesdeniz Mervedez159 bende kullanıyorum rahımdeki kasılmaları rahatlatıyor dusuk tehlıjesı olan gebelere bır sure verıp bıraktırıyo doktor vajınAdan alıyorum dıger turlu uyku bas donmesı yapar dedı dojtor 1 ay kıllanıp bırakıcam
ayslkeskn04 Mervedez159 ilk hamileliğimde kesem küçüktü Doktorum günde 3 kez alttan fitil olarak verdi 2 hafta kullandım kesem büyümüştü 2 hamileliğimde düşük tehlikem oldugu içinde yazmıştı
Pasalarimmmmm Düşük olmasın diye cnm ben kullanıyorum 27 haftadayim kanaman varsa hemen azaltıyor 2 tane kullaniyorum günde ama vajinadan almıyorum ağızdan alıyorum biraz yan etkisi fazla
Seva_aa Pasalarimmmmm peki yardim etdimi size bende kullaniyorum ama ara ara yine kahve rengi lekelenme goruyorum
Muge_K Pasalarimmmmm bende 18 haftadayım ilk defa bu gece iki peçete dolusu kanamam oldu. İğne yapıp progestana başlattı doktor. Siz kaç haftalıkken kullanmaya başlamıştınız ? Birde ilacı kullanmanıza rağmen kanama oluyor mu ?
Mervedez159 Pasalarimmmmm benım kanamam falanda yok dediğimi gibi tehlıke falan var demedimi ama vermiş nedense yan etkısı neler
Hilosh-1 Seva_aa bende 5+5 kahverengi lekelenmeler oldu iki gün sonra ufacık kan geldi hemen doktora gittim sorun yok dedi iğne yaptı şu an leke falan yok
Pasalarimmmmm Seva_aa ilk başlarda lekelenme görünüyordu hatta ara ara ilerledikcede gördük lekelenme yoruldugumda ama çok büyük kanama olmadı şuan 27 haftadayim çok.sukur şimdi yok
Pasalarimmmmm Mervedez159 vajinadan fitil gibi atılırsa yan etkisi yok ama ağızdan alınınca bende baş dönmesi uyku hali mide bulantısı yapiyor siddetli
motherofcats tedbir amaçlı veriliyor progestan hormonu zaten gebelikte bol bol vücudun ürettiği doğal bir hormon rahmi kalınlaştırıyor rahim ağzının kısalmasını önlüyor