Hemoroid(basur)oluştu fakat ne yaparsam yapayım geçmiyor ne oturabiliyorum ne kalkabiliyorum ne uyku 36+1 haftadayım bazı kişiler normal doğum olmaz basur oluştuysa diyor çok korkuyorum ve çok acıyor bilgilerinşzi yoruma yazabilirmisiniz basura ne iyi geliyor denemediğim şey kalmadı banamızın demiyor😭