Cansu1- dünyanın hiçbir yerinde de yok bu durum yani..doktor olmuş insana ama asgari ücretli ne yapsın demek..sağlıkçı başlığı altında hepimiz eşitiz safsatasına da çok ayar oluyorum, hasta bakıcı hiç risk almazken hemşire görece daha az risk alırken doktor verdiği kararla belki de milyon liralık Malpraktis davasının riskini alıyor her verdiği karar hayati ama maaşa gelince biz hepimiz aynıyız kafası? Tazminatı öderken kimse yok ama ortada..Valla bu durum düzeldi düzeldi yoksa mahvolduk demektir..Türkiye’de yaşamaya devam edeceksek çok çok kapsamlı bir özel sağlık sigortası yaptırıp full özel hastaneye gitmekten başka çare yok gibi, yakında o devasa şehir hastaneleri bomboş kalacak hasta bakıcılar hasta bakar artık