Merhaba kızlar
16 haftalık hamileyim Dün kontrole gittim geçtiğimiz ay düşük yaptım ikizlerin birini kaybettim kanamam halen devam ediyor doktor bebek eşinin aşağıda olduğunu rahimi komple kapattığını ilerleyen süreçte erken doğum riski olabileceğini söyledi. Bu gibi durumla karşılaşan oldu mu nedir ne değildir yaşayan bacılar biraz bilgi verebilir mi